23 oktober 2017

Met trots presenteren wij onze nieuwe naam, pay-off, huisstijl en website! In 2018 bestaan we 25 jaar en deze eigentijdse visuele identiteit past bij de organisatie die we zijn geworden en de ambities die we hebben. De ontwikkeling vond plaats in samenwerking met designbureau Link Design.

Jongerencommunicatie en chemie

Van een klein clubje enthousiastelingen die lesmaterialen over chemie maakten en kinderlabs organiseerden, zijn we uitgegroeid tot een dynamische organisatie met een brede achterban in het onderwijs en een heldere visie op communicatie richting de jeugd. Onze deskundigheid in JongerenCommunicatie en onze inhoudelijke kennis van Chemie wordt benadrukt door de naam en het krachtige logo. De pay-off laat zien wat we daarmee willen bereiken: Kinderen en jongeren de wereld van chemie laten ontdekken en ze het mooie werkveld laten ervaren met als doel dat ze in het voortgezet onderwijs bewuster kiezen voor een profiel of studie. Beeld sluit aan bij de verwondering en het enthousiasme van onze doelgroep als ze met chemie in aanraking komen. We kiezen daarbij voor een informelere schrijfstijl die past bij de moderne en toegankelijke organisatie die we willen zijn. Bekijk hier een overzicht van verschillende vormgegeven materialen.

Website

Met de nieuwe naam en huisstijl introduceren we ook een nieuwe website. Deze website fungeert niet alleen als overzichtelijk dashboard richting alle websites die wij beheren maar biedt nu ook de mogelijkheid aan leerkrachten en docenten om gelijk onze onderwijsmiddelen te bestellen. Het aanbod is grotendeels vormgegeven rond vragen die het onderwijs heeft over onderwerpen als bijvoorbeeld onderzoekend & ontwerpend leren, studievoorlichting, beroepenoriëntatie, open dagen en lab of bedrijf in de klas. Mocht je iets opvallen aan de website of heb je suggesties, dan horen we dat graag via info@c3.nl.

 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons actuele aanbod aan gratis lesmaterialen en activiteiten.

Aanmelden